Chciałabym pokazać wam ciekawy przykład sklepu dbającego o klienta. Zwykle aby o cokolwiek zapytać musimy pisać maile, a następnie czekać godzinami/dniami na odpowiedź. Tu, czyli w
http://goracakuchnia.pl/ możemy zadać pytanie bezpośrednio konsultantowi poprzez czat. Nie wiem jak wy, ale ja czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Może warto pomyśleć o dobrej obsłudze, zamiast konkurowaniu cenami?
No co Ty, ostatnio coraz więcej sklepów stawia na taką bezpośrednią internetową obsługę, widziałam to już na wielu stronach
Sporo jest tego typu sklepów, więc nie jest to raczej żaden wyjątek
Ja ostatnio ubezpieczałem samochód i jestem zadowolony z porównywarki cen poszczególnych firm zajmujących się ubezpieczeniami znajdującej się na ,
http://www.finmarket.pl/ubezpieczenia/samochod , po porównaniu ofert i cen mogłem sobie wybrać odpowiednie ubezpieczenie.
Teraz raczej każdy sklep dba o to, żeby klient do niego wrócił.
Znam takie sklepy, gdzie długo czeka się na dostawę, albo jest słaby system do kontaktowania się z klientami. Choć takich jest zdecydowanie mniej.
ja raczej nie mam z tym problemu)