To samemu trzeba ocenić korzystając z usług danego sklepu, bo nawet w najlepszym sklepie może się trafić, że będzie problem z zamówieniem. Przy okazji reklamacji wychodzi jaki sklep jest naprawdę. W sieci zawsze warto szukać porównań oraz zestawień cen samych produktów jak:
http://techfresh.pl/ranking-odtwarzaczy-...szy-model/ Bo rzadko jest tak, ze jeden sklep ma monopol na dany produkt.
Problem z zamówieniem może się zawsze zdarzyć. Ważne jest tylko jak potem będzie wyglądać kontakt ze sklepem.
Pomyśl o jakimś dochodowym biznesie. Zajrzyj np. na
http://www.skupit.pl - to firma, która zajmuje się skupem używanych, poleasingowych sprzętów IT. Następnie odrestaurowują je i sprzedają dalej. Mi się wydaje to całkiem niezłym pomysłem.
Obsługa to podstawa, naprawdę.
Obsługa jest bardzo ważna. Coraz więcej sklepów stara się jej jakością zatrzymać klienta. W
https://modini.pl/80-fulary-plastrony uruchomił przy sklepie bloga. To sklep z elegancką odzieżą męską bardzo dobrej jakości. Wiele osób miało problem, w jaki sposób dobrać koszulę do garnituru, czy sylwetki. Teraz może się tego nauczyć, dzięki informacjom na blogu. Moim zdaniem, strzał w dziesiątkę.
Ja szukając fototapetę z lasem trafiłam do
sklepu fototapetka.eu i powiem wam, że tam obsługa jest na świetnym poziomie i warto robić tam zakupy bo się nie zawiedziemy.
A ja mam w salonie
taką fototapetę z lasem, ale ze sklepu dekoracjenawymiar.pl jednak na temat obsługi trudno coś powiedzieć bo po prostu zamówiłam, a później odebrałam od kuriera paczkę.
Większość sklepów działa teraz bez zarzutu
Obsługa zależy od ludzi, a nigdy nie wiesz na kogo trafisz