Liczba postów: 0
Liczba wątków: 17
Dołączył: Nov 2024
Chciałabym pokazać wam ciekawy przykład sklepu dbającego o klienta. Zwykle aby o cokolwiek zapytać musimy pisać maile, a następnie czekać godzinami/dniami na odpowiedź. Tu, czyli w
http://goracakuchnia.pl/ możemy zadać pytanie bezpośrednio konsultantowi poprzez czat. Nie wiem jak wy, ale ja czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Może warto pomyśleć o dobrej obsłudze, zamiast konkurowaniu cenami?
Liczba postów: 639
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
2
Teraz raczej każdy sklep dba o to, żeby klient do niego wrócił.
Liczba postów: 121
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2015
Reputacja:
0
Znam takie sklepy, gdzie długo czeka się na dostawę, albo jest słaby system do kontaktowania się z klientami. Choć takich jest zdecydowanie mniej.
Liczba postów: 82
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
ja raczej nie mam z tym problemu)