Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sklep internetowy z dobrą obsługą klientów
#1
Chciałabym pokazać wam ciekawy przykład sklepu dbającego o klienta. Zwykle aby o cokolwiek zapytać musimy pisać maile, a następnie czekać godzinami/dniami na odpowiedź. Tu, czyli w http://goracakuchnia.pl/ możemy zadać pytanie bezpośrednio konsultantowi poprzez czat. Nie wiem jak wy, ale ja czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Może warto pomyśleć o dobrej obsłudze, zamiast konkurowaniu cenami?
Odpowiedz
#2
No co Ty, ostatnio coraz więcej sklepów stawia na taką bezpośrednią internetową obsługę, widziałam to już na wielu stronach Smile
Odpowiedz
#3
Ja ostatnio remontowałem swoją kuchnię. Zdecydowałem się na zamontowanie takich paneli szklanych - www: http://www.druknaszkle.pl/szklo_w_kuchni.php . Według mnie prezentują się naprawdę dobrze.
Odpowiedz
#4
Sporo jest tego typu sklepów, więc nie jest to raczej żaden wyjątek Wink
Odpowiedz
#5
mi sie podoba xsięgarnia.pl, bo mają b. duże recenzji nowości wydawniczych: http://xiegarnia.pl/najnowsze-recenzje/
Odpowiedz
#6
Podobna sytuacja jest w sklepie http://www.kupbuty.com miła i profesjonalna obsługa Smile
Odpowiedz
#7
Ja ostatnio ubezpieczałem samochód i jestem zadowolony z porównywarki cen poszczególnych firm zajmujących się ubezpieczeniami  znajdującej się na   ,  http://www.finmarket.pl/ubezpieczenia/samochod        , po porównaniu  ofert i cen mogłem sobie wybrać odpowiednie ubezpieczenie.
Odpowiedz
#8
Teraz raczej każdy sklep dba o to, żeby klient do niego wrócił.
Odpowiedz
#9
Znam takie sklepy, gdzie długo czeka się na dostawę, albo jest słaby system do kontaktowania się z klientami. Choć takich jest zdecydowanie mniej.
Odpowiedz
#10
ja raczej nie mam z tym problemu)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości