... żeby skutecznie promować jakąś firmę albo produkt we WSZYSTKICH możliwych kanałach?
Bo jak tak pobieżnie patrzę, to każda specjalizuje się w czymś innym. Jedna w mediach społecznościowych, druga reklamach w Google, trzecia w marketingu eventowym, ta http://reklama-efekt.pl/agencja-reklamowa/ w przygotowaniu druków, tamta produkuje spoty i materiały video, a owamta zajmuje się "zakupem mediów".
No to ile umów trzeba by podpisać, żeby działać i reklamować się na każdym możliwym polu? IMHO chyba więcej niż 10, i to grubo...
Bo jak tak pobieżnie patrzę, to każda specjalizuje się w czymś innym. Jedna w mediach społecznościowych, druga reklamach w Google, trzecia w marketingu eventowym, ta http://reklama-efekt.pl/agencja-reklamowa/ w przygotowaniu druków, tamta produkuje spoty i materiały video, a owamta zajmuje się "zakupem mediów".
No to ile umów trzeba by podpisać, żeby działać i reklamować się na każdym możliwym polu? IMHO chyba więcej niż 10, i to grubo...