Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czego brakuje sklepom internetowym?
#1
A co Waszym zdaniem mocno usprawniłoby składanie zamówień, płatności albo generalnie użytkowanie sklepów?
Ja na przykład zamawiam sporo płyt, książek i filmów - ot, taki kulturalny człowiek ze mnie Wink I kupuję w wielu różnych miejscach. W efekcie w jednym sklepie często widzę sugestię - albo dostaję maila - dotyczącą rzeczy, którą już posiadam. I nijak nie da się tego wyłączyć! Myślę, że osoby projektujące sklepy internetowe powinny przedstawić jakieś rozwiązanie tego problemu. A sądząc po https://afterweb.pl/projektowanie-i-twor...rnetowych/ nikt nawet o tym nie myśli. To ja im podpowiem, co mogliby zrobić. Na przykład wirtualną półkę, gdzie użytkownik pokazywałby co ma. Dla sklepu byłaby to też cenna informacja z uwagi na personalizację.
Myślicie, że takie rozwiązanie byłoby wykonalne i stosowane przez kupujących?
Odpowiedz
#2
Według mnie często brakuje małych rozmiarów, dla mniejszych osób
Odpowiedz
#3
Czasem brakuje niektórych form wysyłki, co jest dosyć uciążliwe i irytujące
Odpowiedz
#4
Bardzo ważna jest responsywna, dobrze zaprojektowana strona, która będzie łatwa w obsłudze i nawigacji.
Odpowiedz
#5
Jak nie da, jak da? Wystarczy cofnąć zgodę na wysyłanie newslettera Smile
Odpowiedz
#6
Ciężko powiedzieć tak ogólnie
Odpowiedz
#7
Myślę, że sklepom brakuje przede wszystkim dobrej reklamy.
Odpowiedz
#8
Pomysłowej reklamy, tego moim zdaniem brakuje
Odpowiedz
#9
Najczęściej brakuje jakiegoś przewodnika po rozmiarach, który będzie rzeczywiście adekwatny
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości