Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Urządzanie biura
#21
U nas m.in. użyliśmy ścianek działowych, takich przesuwnych od Sowana, aby lepiej wykorzystać przestrzeń użytkową i podzielić działy w odpowiednim schemacie.
Odpowiedz
#22
To na pewno dobre rozwiązanie dla korporacji.
Odpowiedz
#23
Urządzałam małe jednoosobowe biuro, ze względu na koszty zrobiłam, to samodzielnie.
Pomysłów na to, jak urządzić biuro szukałam w sieci. Między innymi na stronach producentów mebli biurowych, gdzie można obejrzeć przykładowe realizacje http://www.mikomal.pl/galeria
Odpowiedz
#24
Jak? Ze smakiem, tak, aby wnętrze było estetyczne, ale i przestronne, oraz komfortowe. Co do mebli, to podstawa to biurka, fotele i szafki, ale przydatne będą też jakieś krzesła, ta hurtownia krzeseł https://www.edinos.pl/krzesla-hurt ma solidne, eleganckie krzesła - część będzie w sam raz do biura.
Odpowiedz
#25
Zgadzam sie - w biurze nie ma miejsca na przypadek. Klient odwiedzajac nas w miejscu pracy pierwsze co robi to ocenia wnetrze. Chaotyczne wnetrza naprawde źle sie kojarza i nie budza zaufania, a zwlaszcza pokoj prezesa. Nalezy zachowac klase i dobry styl. U nas w biurowcu wiekszosc wyposazenia przyjechala z zamowieniem z salonnu agaty. Maja klasyczne, piekne meble jak chociazby to biurko https://www.agatameble.pl/meble/biurka-k...kt-wosku96 w którym zakochalam sie od od razu - nie wyobrazalam sobie gabinetu bez tego niego
Odpowiedz
#26
A może w takim biurze przydałby się sejf? Wiadomo, że sejfy służą do przechowywania bezpiecznie wielu rzeczy i można w nich trzymać także ważne dokumenty. Moim zdaniem to całkiem dobry pomysł zainwestować w coś takiego
Odpowiedz
#27
Meble możesz zamówić w firmie, która ma tego typu ofertę dla firm, np. http://meranti.com.pl/blog/54-meble-biur...iasto.html meble biurowe Gdańsk. Sejf nie w każdej firmie się przyda. Jeśli będziesz trzymał coś drogiego w firmie, to możesz taki zakupić.
Odpowiedz
#28
Jak dla mnie biuro powinno być urządzone jak najbardziej praktycznie
Odpowiedz
#29
Oprócz mebli, może powinieneś pomyśleć o sejfie. Sejf jak najbardziej sprawdza się w biurze. Skutecznie zabezpieczy dokumenty, akta, umowy, gotówkę przed złodziejami albo przed pożarem. Bogaty asortyment sejfów posiada firma hartmann-tresore
Odpowiedz
#30
Zależy jakie to biuro. Na pewno podstawą będą jednak biurka i krzesła, które powinny być wygodne i ergonomiczne. Co to dokładnie oznacza, można przeczytać więcej tu: http://biurka.com.pl/jakie-to-ergonomicz...ego-warto/. W ten sposób stworzy się przestrzeń przyjemną dla każdego pracownika, a spędzenie kilku godzin dziennie na pracy nie stanie się mordęgą.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości