Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pisanie firmowego bloga
#1
cześć, projektuje ogrody, to mała firma. mam ciekawą strone internetowa ale to jeszcze za mało nonie? chciałbym pisac bloga firmowego. czy dam rade robic to sam i co powienienem wiedziec jesli sie na to zdecyduje? pod kątem promocji oczywiscie
Odpowiedz
#2
Jasne, możesz sam o ile posługujesz sie poprawną polszczyzną. Bo w to że sie znasz na temacie projektowania ogrodów nie wątpie skoro masz działalnosc
Odpowiedz
#3
polecam poczytać jakieś artukuły specjalistów na ten temat i możesz pisać sam. wiadomo ze ma byc interesująco zeby ludzie chcieli czytac, więcej trudno doradzic, spróbuj i sprawdz jak ci pójdzie
Odpowiedz
#4
Zakładając bloga firmowego, musisz pamiętać o kilku ważnych zasadach. Wybieraj różnorodne tematy wpisów, które zainteresują czytelników. Staraj się doradzać - jeśli firma zajmuje się projektowaniem ogrodów, niech na blogu znajdą się informacje dotyczące poszczególnych stylów, aktualnych trendów czy pielęgnacji ogródka. Niech blog nie będzie samą treścią - dodawaj ilustracje, fotografie, infografiki, filmy - wszystko, co jest w stanie lepiej przekazać to, na czym ci zależy. Prowadzenie bloga firmowego może przynieść wiele korzyści. Dla silników wyszukiwarek liczą się treści nowe i wartościowe, dlatego ważne, by Twój posiadał obie te cechy. Ma to duży wpływ na pozycję w wynikach zapytań. Każdy nowo utworzony na blogu wpis indeksuje nową podstronę na stronie Twojej firmy, co zwiększa szansę na pojawienie się jej w rezultatach zapytań wyszukiwarek takich jak Google. Więcej wpisów na blogu (oczywiście tych wartościowych) może oznaczać więcej osób, które odnajdą Twoją stronę.
Odpowiedz
#5
A jak to jest z częstotliwością publikowania? Jak często muszę to robić?
Odpowiedz
#6
Ważna jest systematyczność. Możesz pisać nawet nieco rzadziej (jeśli wpisy są długie i refleksyjne), ale nie zostawiaj martwego bloga. Jeśli już zaczniesz pisać, dbaj o to, żeby wpisy pojawiały się regularnie. Jeśli przyzwyczaisz odbiorców do pewnego rytmu publikacji, będą do Ciebie powracać. Z drugiej strony należy uważać, aby nie zasypać czytelników zbyt dużą liczbą wpisów – może to skutkować mniejszym zaangażowaniem w dyskusję i zniechęcić do komentowania.
Odpowiedz
#7
Uważam, że to, co piszesz i w jaki sposób piszesz jest bardzo ważne. Natomiast nie możesz zapomnieć o tym, że piszę do kogoś konkretnie. I tego "kogoś" musisz sobie sprecyzować. A jak to zrobić? Zajrzyj na stronę https://fabrykamarketingu.pl/persona-mar...ego-sluzy/. Dowiesz się, jak zwizualizować sobie personę marketingową i po co to się właściwie robi.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości