Tylko taka, dzięki której zarabiamy. Tylko fachowa firma reklamowa może to wykonać.
Moim zdaniem jeżeli chodzi o reklamę, najlepiej zlecić to dobrej firmie, oni wybierają odpowiednio najlepszą opcję. Jak np.
projektowanie stron internetowych w mooka.pl lub innej agencji. To są już konkrety. Dobre działania i efekty są, nie warto samemu bawić się w jakieś długopisy czy kubki.
Ja staram się tylko na bieżąco drukować promocje i aktualna ofertę. Bardzo pomocne jest dla mnie w tym celu
drukowanie katalogów warszawa. Jak to jest u Was? Czy inwestujecie w gadżety reklamowe typu: kubki, naklejki, długopisy... ?
Reklamę biznesu należy oczywiście zacząć od założenia własnej strony internetowej (profesjonalnej, nie z szablonu) - w dalszej kolejności należy skupić się na jej pozycjonowaniu. Jeśli ktoś szuka jakiejś firmy, to w
http://skuteczni.pl/
się tym zajmują z dość dobrymi efektami. Poza pozycjonowaniem, dobre efekty można osiągnąć także dzięki reklamie w social media.
Nie wiem, czy istnieje jedna najskuteczniejsza forma reklamy. Z reklamą jest tak, że każda forma reklamy sprawdzi się w przypadku każdej branży. Ja prowadzę sklep internetowy i w moim przypadku zwiększyłam sprzedaż dzięki porównywarką cenowym a także raklamach Google Product Listing Ads (AdWords PLA) . Zaistniałam w nich dzięki utworzonym plikowi produktowemu, bo to właśnie taki plik umieszcza się w porównywarkach cenowych i reklamach Google, o których wspominałam. Jest to świetna reklama dla sklepów internetowych. Możecie poczytać o tym pliku tutaj
http://feedink.com/pl/basic-information-...uct-feeds/
Też jestem zdania, że nie ma jednej skutecznej reklamy i żeby liczyć na skuteczność, trzeba działać na kilka frontów. Z pewnością ważna jest reklama w internecie, bo ma szerokie grono odbiorców, ale można też zdecydować się na bardziej tradycyjne środki reklamy, jak gazety, bilboardy czy ogłoszenia.
A gadżety? Przecież bez nich nie ma co prowadzić kampanii reklamowej. Są tak samo ważne jak działania w sieci. Teraz latem przydadzą się na przykład ze strony
panato.org plecaki festiwalowe. Uważam, że ludzie z nich chętnie skorzystają także podczas aktywności fizycznych. Nosząc je na plecach - będą naszą reklamą. Zerknijcie także na pozostałe gadżety Panato - moim zdaniem są godne uwagi.
W sklepie stacjonarnym postawiłbym na coś w stylu marketingu zapachowego. Działasz na podświadomość klienta, a dodatkowo możesz być pewny, że wspomni komuś o super zapachu w sklepie. W Polsce możesz dobrać taki zapach na
http://www.aromacorp.pl/