W moim przypadku najbardziej skuteczne były reklamy w AdWords i na Facebooku. Dobre efekty można też osiągnąć dzięki marketingowi szeptanemu (szczególnie w social media) i pozycjonowaniu. Jeśli chodzi o pozycjonowanie i reklamy w social media to tutaj
http://www.eyedesign.com.pl/oferta/ mają dobrą ofertę.
Takie reklamy się rzeczywiście sprawdzają.
W internecie jest mnóstwo sposobów na zareklamowanie swojej firmy, produktów, czy usług - oczywiście jedna są bardziej skuteczne, a inne mniej. Z bardziej skutecznych warto wymienić pozycjonowanie i marketing w mediach społecznościowych, oraz AdWords, a z mniej skutecznych mailing. Skuteczne są także ogłoszenia na różnych forach i stronach (np.
http://www.rzeszowskie.pl ), a jako, że często są darmowe, to warto z nich skorzystać.
Wydaję mi się, że powinno się przede wszystkim dobrze zastanowić nad identyfikacją wizualną firmy. To jednak jeden z najważniejszych elementów reklamy.
Jeśli sprzedajecie to w lokalnych sklepach to można pokombinować z marketingiem sensorycznym jak nie wiecie jak to ugryźć to odsyłam do lektury na AromaCorp -
http://www.aromacorp.pl/ - można dopasować jakiś fajny zapach do produktów, żeby klientowi się dobrze kojarzył. Dużo zależy jaki to konkretnie produkt, ale akurat jeśli chodzi o marketing zapachowy to można go doskonale dopasować praktycznie do wszystkieog. Można dać pachnące katalogi, albo wesprzeć sklepikarzy (najlepszych) opłacając część kosztów związanych z wdrożeniem.
Powiedźcie mi proszę, czy dbając o skuteczną reklamę, bierzecie też pod uwagę swoich kontrahentów? Zdaję sobie sprawę, że dzisiaj większość osób stawia na marketing i szeroko rozumianą promocję w sieci, ale moim zdaniem warto zadbać także o to, aby nasi partnerzy biznesowi pozytywnie nas oceniani, zwłaszcza że każda firma mniejsza czy większa posiada szeroką sieć kontaktów i może tutaj zadziałać np. polecanie. Sam chcąc w jakiś sposób odwdzięczyć się swoim partnerom za współpracę, zdecydowałem, że zamówię dla nich bardzo eleganckie parasole Senz, a tak konkretnie mam na myśli parasole antysztormowe
http://senz.pl/. Są one produkowane z lekkich, a zarazem bardzo wytrzymałych materiałów jak chociażby włókno węglowe i na pewno nie jedną osobę uchronią przed wielką ulewą. Co więcej wybór kolorów w ich przypadku jest ogromny.
Zatrzymanie klienta to też bardzo ważny aspekt. Jednak niestety wiele firm zbyt mocno skupia się na pozyskaniu nowych niż zatrzymaniu starych.
To prawda. Widać to zwłaszcza w sieciach komórkowych. Kompletnie tego nie rozumiem.
Marketing w dzisiejszych czasach jest szeroko rozwinięty. Uważam, że każdy przedsiębiorca jest w stanie coś dla siebie znaleźć. W mojej działalności najbardziej zdało rezultat pozycjonowanie mojej strony internetowej. Zgłosiłam się do osób zajmujących się marketingiem
www.nowapozycja.pl. Facet, z którym rozmawiałam był konkretny i szybko zajął się moim zleceniem.
Sprawę zlecamy specjalistom.