10-01-2013, 08:58
10-18-2013, 10:53
Myślę, że można też zadbać o promocję dodawać do zamówień gratisy. Takie promocje często są teraz robione. W takim sklepie potrzebne będą też rzeczy do pakowania - http://www.neopak.pl/folia-stretch/mini-...g-z-raczka Czasami ma to duży wpływ na opinię o firmie lub sprzedającym. Czasami zdarzały się źle zapakowane towary, a przez to uszkodzone w transporcie. Ważna zawsze jest dobra opinia klientów.
10-21-2013, 10:20
Zależy o jakich kwotach tu mówimy, ale nic tak nie nakręca sprzedaży jak kontrowersyjna reklama albo akcja promocyjna z jakąś gwiazdą
10-26-2013, 08:02
Wiele zależy od branży, ale można wcielić:
- FanPage na Facebooku dla ocieplenia wizerunku i utrzymywania kontaktu z klientami.
- Wideo recenzje poszczególnych produktów na YouTube.
- Gadżety reklamowe przypominające klientom o naszej firmie przez cały rok: kalendarze, kubki.
- Darmowe kalendarze dostarczane do lokalnych sklepów, barów, pubów itd.
- FanPage na Facebooku dla ocieplenia wizerunku i utrzymywania kontaktu z klientami.
- Wideo recenzje poszczególnych produktów na YouTube.
- Gadżety reklamowe przypominające klientom o naszej firmie przez cały rok: kalendarze, kubki.
- Darmowe kalendarze dostarczane do lokalnych sklepów, barów, pubów itd.
10-28-2013, 11:22
YouTube to dobry pomysł, sprawdzi się również reklama w TV w najlepszym paśmie
10-29-2013, 13:57
Pytanie i proste ale zarazem trudne . Inaczej trzeba podejść do reklamy np. piekarni czy konkretnego ich wyrobu ,znowy inne metody trzeba stosować do reklamy banku i np. takiego produktu jak pożyczki na dowód. Bez wątpienia najpierw trzeba zbadać rynek ,na którym bedzie sie działało i określić grupę docelową ,ponieważ wszelkie nasze działania mogą byc zbędne bo na tym terenie moze być przsyt danego produktu lub nie ma potencjalnych odbiorców.
10-30-2013, 13:07
W przypadku niektórych branż sprawdzają się promocyjne akcje trwające np. 2-3 dni, wysyła się wtedy mailing do klientów z informacją, że w dniach takich a takich przy zamówieniu powyżej 50 zł przesyłka gratis, albo, że do zamówienia naliczany będzie rabat 10%... To działa, wiem, bo sama się często łapię na tym, że takie maile ze sklepów, w których kupuję, kuszą mnie do następnych zakupów ;-)
11-12-2013, 13:00
Trzeba zainwestować w reklamę. Najlepiej internetową.
12-07-2013, 11:44
Teraz bardzo sprawdza się pozycjonowanie. Zwiększa to popularność strony w wyszukiwarce. Jeśli mamy sklep internetowy np. http://szkolnis.pl/na_prezent to idzie za tym również większa ilość sprzedawanego towaru. Wato jeszcze do tego stworzyć ciekawą dla odbiorcy witrynę, tutaj przyda się webdesigner.
12-10-2013, 09:12
(12-07-2013, 11:44)Trumusz napisał(a): [ -> ]Teraz bardzo sprawdza się pozycjonowanie. Zwiększa to popularność strony w wyszukiwarce. Jeśli mamy sklep internetowy np. http://szkolnis.pl/na_prezent to idzie za tym również większa ilość sprzedawanego towaru. Wato jeszcze do tego stworzyć ciekawą dla odbiorcy witrynę, tutaj przyda się webdesigner.Albo AdWordsy za które przynajmniej nie ma kłopotów a całkiem fajnie wspierają zwykłe wyniki.