U nas w firmie wymyślono następujący sposób: flotę pojazdów osobowych koordynowanych systemem monitoringu GPS
https://www.verizonconnect.com/pl/ obklejono materiałami graficznymi reklamującymi przedsiębiorstwo, przez co całość wygląda jak zintegrowana mobilna reklama
Trzeba mocno inwestować w reklamę, to jedyna droga
Można to robić na wiele różnych sposobów, zależy też w jakiej branży się działa. Współcześnie z pewnością ważna jest inwestycja w nowe technologie, widać to na przykładzie infokiosków:
http://faar.pl/infokioski-jeszcze-bardzi...-pandemii/, które coraz częściej pojawiają się w przestrzeni publicznej i w wielu różnych firmach, jako skuteczniejsza forma kontaktu z klientem.
Trzeba mieć dobrych sprzedawców, a o tych jest trudno
Na pewno trzeba zastanowić się nad dotarciem do klientów i odpowiednią obsługą.
Oprócz odpowiedniej reklamy, ważne jest także by serwery, z których korzysta Twój sklep były wydajne i nie wysypywały się w momencie, gdy korzysta z Twojego sklepu dużo osób
Świetnym rozwiązaniem by tego uniknąć się
kolokacja Dzięki temu możemy korzystać z serwerów inne firmy i używać ich do własnych celów
Przede wszystkim poprzez zastosowanie odpowiednich chwytów marketingowych.
Pewnym rozwiązaniem są dobrze zrobione sklepy online, które wręcz zachęcają do zakupów, są wygodne i przejrzyste. Jak założy taki sklep, choćby na Shopify, można przeczytać tu
http://trivo.pl/pierwszy-sklep-na-shopif...ep-online/. To propozycja dla osób, które szukają platformy dla swojego pierwszego w sieci sklepu.
U nas obroty znacznie wzrosły od momentu założenia strony internetowej oraz wdrożenia systemu do obsługi zamówień online. Znalazłam coś takiego na
https://www.restaumatic.com/pl/websites/ i po przegadaniu sytuacji z mężem, stwierdziliśmy, że warto będzie spróbować. W sumie szkoda, że wcześniej o tym nie pomyślałam, wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach strona www dla restauracji to raczej podstawa, nie jakieś nowoczesne rozwiązanie. No ale koniec końców mamy to, i teraz nasi klienci mogą łatwo i wygodnie składać zamówienia z dowolnego miejsca i o dowolnej porze dnia. Zachęcam wszystkich właścicieli restauracji do rozważenia takiego rozwiązania, ułatwi zarządzanie, a jednocześnie pozwoli na zwiększenie obrotów.