Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak można w dzisiejszych czasach zwiększyć sprzedaż?
#71
Zależy chyba czego i w czym tkwi problem. Bo może chodzić o reklamę, albo o jakość oferowanych przez nas produktów czy usług. Trzeba też pamiętać o tym, że to jak idzie praca w zakładzie czy firmie też ma znaczenie. Inwestowanie na przykład w specjalistyczne urządzenia i maszyny może sporo usprawnić w działaniu firmy i zwiększyć jej szanse. Znajomy pracujący w gastronomii i zajmujący się obróbką mięsną postarał się o specjalne maszyny jak szczciniarka: http://zfm-online.com/oferta/szczeciniarka/, a także wiele innych, dzięki czemu zakład działa sprawnie, a produkty są wysokiej jakości często wybierane przez klientów, którzy je sobie chwalą.
Odpowiedz
#72
Raczej trudno o sytuację, w które sprzedamy 100% towary. Z reguły zawsze jest tak, że coś zostanie z dostawy. Jak mamy problem z zbytem towaru, to zawsze można go odsprzedać takim hurtowniom http://krajowy.biz/firma,odkupimycom
Odpowiedz
#73
Właśnie moim zdaniem podstawą jest dobrze prosperująca strona internetowa Smile Jesli chodzi o pozycjonowanie to firma https://skuteczni.pl/ ma bardzo ciekawa ofertę, warto do nich zajrzeć.
Odpowiedz
#74
Pierwsza sprawa, to monitorowanie sprzedaży i najlepszych źródeł. Bez tego monitoringu nie będziesz wiedział co się dzieje w firmie i z czasem całkowicie staniesz w kwestii pozyskiwania nowych klientów. Później można pobawić się techniką coldmail.
Odpowiedz
#75
Z pewnością wiele zależy także od pracowników, których się zatrudnia, bo oni dźwigają na swoich barkach firmę i są jej reprezentacją. Z pewnością warto byłoby więc o nich zadbać, o ich odpowiednie wyszkolenie, a także motywację do pracy. Myślę, że warto poczytać o sposobach motywowania pracowników: http://toczytam.pl/jak-motywowac-pracown...u-polskim/, bo obecnie w firmach jest to jednak bardzo ważne, a posiadanie wartościowych pracowników to prawdziwy skarb, warto więc postarać się o to, by pracowali z przyjemnością i dążyli do rozwoju firmy i jej prestiżu.
Odpowiedz
#76
Skuteczne działania marketingowe powinny zwiększyć sprzedaż. Odpowiednie narzędzia trzeba dobrać w zależności od firmy, branży i specyfiki rynku. Ja postawiłem na marketing mobilny, a dokładnie mówiąc smsowy. Nawiązaliśmy kontakt z platformą playsms, która przedtsawiła nam przykłady zastosowń i szybko nas do siebie przekonali. Współpracujemy do tej pory i już widać pierwsze owoce tej współpracy.
Odpowiedz
#77
Zwiększenie sprzedaży przede wszystkim powinno się odbywać po przez wykorzystanie wielu kanałów dystrybucji informacji o danym produkcie lub usłudze. Ludzie korzystają z internetu, słuchają radia, oglądają TV, czytają gazety. Wszędzie, gdzie tylko możliwe, powinni znaleźć informacje o firmie.
W jaki sposób może Ci pomóc doradca finansowy online? Przekonaj się!
Odpowiedz
#78
Jeśli chodzi o kwestie monitorowania dostaw, sprzedaży, produktów itp. to moim zdaniem idealnie sprawdza się system microsoft dynamics. Zarządzanie firmą w nim to sama przyjemność. Jest bardzo intuicyjny dla mnie, a firma, która zajmowała się wdrożeniem go u mnie świetnie się sprawdziła.
Odpowiedz
#79
Zwiększyć sprzedaż, a do tego polepszyć aktywa bilansu można poprzez wycenę marki (grupatrinity.pl/uslugi/doradztwo-transakcyjne/wycena-marki). Pewnie nie każdy wie, że aktywa niematerialne stanowią od 50 do 90% wartości firmy,wiedza ta umożliwi lepsze zarządzanie marketingowe oraz planowanie strategiczne.
Odpowiedz
#80
Zawsze najważniejsza jest reklama.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości