09-23-2015, 07:53
(09-18-2014, 22:58)marcin napisał(a): Dziś reklama niestety musi szokować albo zadziwiać aby była skuteczna. Wszystko to przez jej nadmiar wokół nas.
_____________________________________
Moja subiektywna opinia o ING Banku Śląskim jako posiadacza rachunku osobistego, czyli konta z Lwem.
Właśnie nie jestem przekonany co do szokowania klienta reklamą. Dziś jesteśmy z każdej strony "szokowani" i atakowani reklamą, w związku z czym wiele osób po prostu się na to wyłącza, ponieważ zbyt wiele bodźców powoduje wyłącznie rozdrażnienie: kilka wyskakujących okienek z reklamą czy kilkanaście maili z podobnymi ofertami reklamowymi powoduje, że często pierwsze wyłączamy a drugie od razu kasujemy bez czytania. Przystańcie chwilę i zastanówcie się, czy Wy też nie robicie podobnie.
Trzeba klienta zaciekawić, pokazać mu coś innego we w miarę przyjazny sposób, aby nie poczuł, że jest atakowany i naszym jedynym celem jest wciśnięcie mu naszego towaru czy usługi. W natłoku mało wartościowych informacji musimy pokazać tę naszą wartościową.