09-28-2017, 08:30
Zakładając bloga firmowego, musisz pamiętać o kilku ważnych zasadach. Wybieraj różnorodne tematy wpisów, które zainteresują czytelników. Staraj się doradzać - jeśli firma zajmuje się projektowaniem ogrodów, niech na blogu znajdą się informacje dotyczące poszczególnych stylów, aktualnych trendów czy pielęgnacji ogródka. Niech blog nie będzie samą treścią - dodawaj ilustracje, fotografie, infografiki, filmy - wszystko, co jest w stanie lepiej przekazać to, na czym ci zależy. Prowadzenie bloga firmowego może przynieść wiele korzyści. Dla silników wyszukiwarek liczą się treści nowe i wartościowe, dlatego ważne, by Twój posiadał obie te cechy. Ma to duży wpływ na pozycję w wynikach zapytań. Każdy nowo utworzony na blogu wpis indeksuje nową podstronę na stronie Twojej firmy, co zwiększa szansę na pojawienie się jej w rezultatach zapytań wyszukiwarek takich jak Google. Więcej wpisów na blogu (oczywiście tych wartościowych) może oznaczać więcej osób, które odnajdą Twoją stronę.