Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklama strony w internecie
#1
Witam, moja małżonka ma gabinet dentystyczny i myślę co więcej mogę uczynić, aby pozyskać jeszcze większą liczbę pacjentów z wyszukiwarki. Strona jest pozycjonowana w Google i nawet zajmuje dość dobre wyniki na interesujące mnie słowa kluczowe. Natomiast mam ochotę zwiększyć liczbę pacjentów poprzez inne kanały reklamy domeny: http://danuta-majewska.pl i tu pojawia się kłopot. Kampanie Google Adwords są bardzo kosztowne w branży dentystyczne. Jest spora liczba gabinetów w naszym mieście. Pomyślałem więc o prowadzeniu profili na serwisach społecznościowych, lecz nie wiem czy te działania będą miały przełożenie na nowych pacjentów? A co wy o tym sądzicie.
Odpowiedz
#2
Działania w sieci są absolutną koniecznością. Forma tych działań, ich zakres oraz dokładny plan powinieneś jednak chyba ustalić z kims kto zna się na rzeczy. Jasne - możesz to robić samodzielne, ale chodzi mi o taki podstawy podstaw, musisz to sobie wszystko rozpisać, zaplanować, przemyśleć. Ja się na tym nie znam. Sam dla swojego biznesu szukam pomysłu na reklamę, ale na pewno tego rodzaju http://fabrykareklamy.pro/pl/ Wiem natomiast że czasem nieudolnie prowadzone kampanie moga narobić więcej szkody niż pożytku. Nie znam się na szczegółach dlatego już na początku napisałem e by poradzić się kogoś 'w temacie'.
Odpowiedz
#3
Zgadzam się, reklama w sieci jest w dzisiejszych czasach bardzo ważna ale gadżety reklamowe też cieszą się uznaniem i powodzeniem wśród klientów, jak firma zainwestuje w takie http://www.izisport.pl/produkty.html pokrowce na których można zamieścić swoje logo to uważam że podniesie też prestiż firmy bo taka personalizacja gadżetów bardzo ładnie się prezentuje
Odpowiedz
#4
Gadżety tak, ale nie ma, co się tylko na nich opierać. Bardzo dużo możliwości dają różne media społecznościowe.Strona musi być dobrze zaprojektowana, również pod kątem wyszukiwarek. Strony przygotowują agencję np. strony www z Lublina
Odpowiedz
#5
Teraz bardzo wiele różnych czynników wpływa na sukces strony w sieci... ciężko się czasem w tym połapać.
Odpowiedz
#6
Nie trzeba się łapać wystarczy poczytać i być na bieżąco. Oczywiście o fluktuujących algorytmach  mało jest informacji w języku Polskim. Do tego teksty techniczne nie dla wszystkich są zrozumiałe ale są firmy które to robią. Są instytucje które powiadamiają współpracujących z nimi freelancerami o aktualnych trendach w Google. Zmiany są dynamiczne. Czasem jest to nowa wersja strony umożliwiająca dostęp przez urządzenia mobilne, innym razem aktywność na portalach społecznościowych. Po prostu trzeba być na bieżąco lub współpracować z najlepszymi tak jak to robi New Project - agencja content marketing Łódź - http://www.newproject.biz.pl/realizacje/
Odpowiedz
#7
Reklama w Internecie to teraz podstawa.
Odpowiedz
#8
No tak ale tradycyjne metody też są ok.
Odpowiedz
#9
Jestem też zwolenniczką reklam tradycyjnych. Nawet w przypadku sklepu internetowego nie zaszkodzi oklejenie samochodów firmowych odpowiednią reklamą. Taką formę reklamy zamawiamy w w Fabryce Reklamy w Łodzi na Piłsudskiego 143 . Dużo klientów trafia do nas mówiąc, że przeczytało adres na naszym samochodzie firmowym. Poza tym propagowanie marki uwiarygadnia ją. To też wpływa na klientów. Jak cię widzą to nie jesteś już anonimowy.
Odpowiedz
#10
Warto pomyśleć o promowaniu przez facebooka, większość ludzi ma teraz ten portal i wchodzi na niego niemal codziennie. Jest to dobre źródło, warto zapoznać się bliżej z tym tematem. Znalazłem nawet stronkę na której zawarte są najważniejsze porady w tej kwestii https://www.cleveragency.pl/blog/2018/12...facebooku/ warto zastosować się do tych porad.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości