10-06-2019, 15:29
zarządzanie ruchem klientów
Warto też zwrócić uwagę na to, że sam proces obsługi w tej sytuacji będzie trwał znacznie krócej i z pewnością będzie bardziej satysfakcjonujący. Możliwość przygotowania się do rozmowy zwiększa też komfort samego personelu. Warto także powiedzieć o bardzo dużych możliwościach efektywnego wykorzystania czasu oczekiwania przez Klienta na obsługę. Jest to świetna okazja do tego, aby zapoznać go z nowymi produktami i usługami firmy. Przygotowane wcześniej materiały multimedialne mogą być prezentowane na monitorach LCD. Wprowadzenie klienta w dobry nastrój zwiększa skuteczność prowadzonych działań.
Warto też zwrócić uwagę na to, że sam proces obsługi w tej sytuacji będzie trwał znacznie krócej i z pewnością będzie bardziej satysfakcjonujący. Możliwość przygotowania się do rozmowy zwiększa też komfort samego personelu. Warto także powiedzieć o bardzo dużych możliwościach efektywnego wykorzystania czasu oczekiwania przez Klienta na obsługę. Jest to świetna okazja do tego, aby zapoznać go z nowymi produktami i usługami firmy. Przygotowane wcześniej materiały multimedialne mogą być prezentowane na monitorach LCD. Wprowadzenie klienta w dobry nastrój zwiększa skuteczność prowadzonych działań.