Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
W zależności od tego jak się prowadzi swój profil na fb - gdy nic nie dodajemy - bez sensu.
Jeśli udostępniamy ciekawe informacje - jak najbardziej, często z fb można się więcej dowiedzieć niż ze strony.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Warto wykorzystywać wszelkie kanały, które mogą przyczynić się do wzrostu wejść na stronię, jednoocznie warto byłoby obniżać bounce right
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2015
Reputacja:
0
Myślę że warto. Mnóstwo ludzi korzysta z portali społecznościowych. Także jest do dobra forma dotarcia do jak największej grupy ludzi.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Pewnie, że warto skorzystać z FB i Twittera, ale pod kilkoma warunkami. Przede wszystkim trzeba o taki profil dbać, czyli regularnie wrzucać posty (regularnie nie oznacza że musi to być codziennie; nie można też przesadzić z ilością wpisów, bo zamęczymy naszych fanów), dodawać treści atrakcyjne dla użytkowników i różnorodne (nie mogą to być wyłącznie informacje o nowej promocji czy nowym produkcie, ale coś ponad naszą działalność, co ją uzupełnia, tj. np. porady, ciekawostki, nowinki itp.). Nie będę się rozpisywać na ten temat na forum, bo w sieci można znaleźć sporo ciekawych porad.
Liczba postów: 533
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Facebook może być dobrym dodatkiem, ale nie traktowałabym tego jako głównego źródła reklamowego, ponieważ, szczególnie ostatnio, można zauważyć, że niewiele to daje. Rzeczywiście należałoby dbać o profile i może byłyby z tego jakieś profity. Trzeba się jednak liczyć z tym, że nie są to już najlepsze sposoby na na reklamowanie i promocję własnej działalności.
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 10
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
0
11-14-2016, 14:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-15-2016, 21:59 przez Tand.)
Kluczem jest dobra strategia na prowadzenia fanpage.