Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
grafika na stronie
#1
Witam, zaraz będzie się tworzyć moja pierwsza strona internetowa. Jestem na etapie rozmów z grafikiem, on chce żebym mu opisał swoje oczekiwania a wtedy on zaproponuje kilka najcelniejszych projektów. Tylko ze ja właściwie nie mam oczekiwań w kwesti grafiki, dla mnie zawartość jest wazna, na kolorach i innych bzdurach siie nie znam. Ale on tak ze mną rozmawiał jakby to jakieś mega ważne było wiec nie powiedziałem mu tego. To jakie te oczekiwania mam mieć żeby mi pokazał jakiś projekt?
Odpowiedz
#2
to co nazywasz bzdurami przyciąga klientów więc lepiej żeby ci nie było wszystko jedno Tongue kolorystyke to raczej już on dobierze, ciebie pytał raczej o ogóly: czy ma być nowoczesnie czy klasycznie, czy z pazurem czy stonowanie? to będzie zależało od tego o czym jest strona i jaki jest target
Odpowiedz
#3
Mój przedmówca ma rację: zawartość strony jest ważna, ale “opakowanie”, czyli sposób jej zaprezentowania również. Strona musi przyciągnąć klientów, skłonić ich do pozostania na niej i dokonania konwersji. Najlepiej stworzyć ją w zgodzie ze standardem flat design - to taki styl projektowania, który nastawiony jest na lekkość i przejrzystość. Ogranicza się w nim kolory i stosuje raczej proste kształty, a całkowicie eliminuje takie zabiegi jak cieniowanie czy gradienty. Więcej o tym, jak powinna wyglądać strona internetowa i dlaczego jest to takie ważne możesz przeczytać na naszym blogu: https://supremumseo.pl/strona-www-ktora-...-klientow/.
Odpowiedz
#4
Heh błysne mu takim mądrym słowem, to od razu będzie widział że nie ma do czynienia z laikiem i postara sie, dzięki. Tak intuicyjnie tez bym stawiał na prostote więc chyba mam jakieś zacięcie graficzne ;] a co to jest konwersja o której wspominasz? sory jeśli to głupie pytanie
Odpowiedz
#5
Nie ma głupich pytań Smile Konwersja to pożądane przez Ciebie jako właściciela strony działanie ze strony użytkownika. Inaczej mówiąc, taka czynność podejmowana przez odwiedzającego Twoją stronę, na której Tobie zależy. Przykładem konwersji może być dokonanie zakupu w sklepie internetowym, zapisanie się na newsletter, wypełnienie ankiety, założenie konta i wiele innych. Jest ona ściśle uzależniona od Twojego celu. Na niektórych witrynach konwersją będzie już samo wyświetlenie konkretnej podstrony i pozostanie na niej przez określony czas.
Odpowiedz
#6
Aha u mnie nie ma newslettera i nie prowadze też sklepu online, będe miał taką hobbystyczną stronę i najbardziej mi zależy żeby ludzie ją po prostu czytali, no ewentualnie klikali w reklamy to może przy okazji bym coś dorobił
Odpowiedz
#7
Kliknięcie w reklamę jak najbardziej może być działaniem traktowanym jako konwersja. Dla serwisów informacyjnych czy stron takich jak Twoja ważnym celem jest to, aby użytkownicy pozostawali na niej jak najdłużej. Można to monitorować za pomocą narzędzia Google Analytics. Tam możesz skonfigurować określone cele i sprawdzać dane na temat ich realizacji.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości