Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W nowej firmie
#1
Jeśli firma się rozwinie integracja z kasą lub drukarką fiskalną też będzie możliwa.
Odpowiedz
#2
W nowej firmie przydadzą się wszelkiego rodzaju artykuły reklamowe typu kubki z nadrukiem , długopisy i inne.
Odpowiedz
#3
To, co przyda się w nowej firmie, to temat rzeka. Trzeba by stworzyć cały referat, żeby to wszystko w nim ująć Wink
Odpowiedz
#4
Rzeczywiście w nowej firmie przyda sie praktycznie wszystko. Ostatnio widziałam super ręcznie wykonane wieszaki i dekoracje do biura na http://www.kapelanczyk.pl/. Bardzo mi sie podobały i myślę, ze pasowałyby zarówno do wnętrza klasycznego, jak i również bardziej nowoczesnego.
Odpowiedz
#5
Rzeczywiście ładne te wieszaki. A czy ktoś może kupował te meble metalowe? Chodzi mi o pufy, czy ławki metalowe z miękkim siedziskiem. Ładnie wyglądają. Ciekawe jak prezentują się w konkretnym wnętrzu.
Odpowiedz
#6
Jeśli chodzi o meble metalowe ja jakiś czas temu kupowałem u tego producenta http://www.bakpol.pl/kategoria/szafki-wiszace . Jak dla mnie meble są naprawdę dobrej jakości. Solidnie wykonane, ceny również są bardzo przystępne.
Odpowiedz
#7
W nowej firmie chcecie się integrować z kasami fiskalnymi zamiast z pracownikami? No ludzie!
Odpowiedz
#8
(09-23-2014, 13:49)marymaryj napisał(a): W nowej firmie chcecie się integrować z kasami fiskalnymi zamiast z pracownikami? No ludzie!

No cóż, co kto lubi Big Grin
Odpowiedz
#9
Ja w swojej firmie często mam potrzebę coś wydrukować, zastanawiam się nad zakupem profesjonalnego sprzętu do drukowania. Jednak ostatnio trafiłem na ofertę dzierżawy takiego sprzętu - http://www.innowacje.net/dzierzawa i nie wiem czy nie byłby to lepszy sposób. Orientujecie się może w tym temacie?
Odpowiedz
#10
A taki sprzęt rzeczywiście jest aż tak drogi, żeby opłacało się go brać w dzierżawę?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości