Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tajemniczy Klient
#1
Witam,
Serdecznie zapraszam wszystkie firmy zainteresowane zbadaniem jakości pracy swoich pracowników do wynajęcia Tajemniczych Klientów: http://www.exploreo.pl/mystery-shopper

Jaką wiedzę może przynieść badanie bądź jaką może pełnić rolę

1. Weryfikacja oferty, którą przedstawia pracownik obsługi Klienta – niejednokrotnie cele postawione pracownikom, np. promocja danego produktu, usługi, nie są realizowane bądź wiedza o tych produktach nie pozwala na zainteresowanie nimi klienta. Taka sytuacja może dać wrażenie wdrożenia produktu, usługi, które nie są przyjęte dobrze przez rynek. Weryfikacja wiedzy, sposobu sprzedaży produktu, usługi może zapobiec niepowodzeniu we wdrażaniu nowych produktów

2. Kontrola lojalności wobec marki i sposobu jej ekspozycji - stosowana jest w przypadku uruchamiania programów lojalnościowych, w które są włączone firmy partnerskie, pośrednicy, którzy są zobowiązaniu w określony sposób promować i eksponować markę

3. Określanie potrzeb szkoleniowych – wyniki obserwacji przeprowadzanych podczas badania pomagają określić jakich szkoleń, treningów wymagają pracownicy działu obsługi klienta.

4. System motywacyjny dla pracowników – pracodawca, może określić postawy, zachowania, wykonane czynności, które będą oceniane podczas wyrywkowych kontroli. Każdy pracownik zostaje poinformowany o możliwości audytowania go, ale również o nagrodzie, którą może otrzymać w przypadku, gdy poprawnie zostaną oceniane wszystkie aspekty podlegające weryfikacji podczas kontroli audytora.

Zapraszam i pozdrawiam!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości