Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zarządzanie ruchem klientów
#1
zarządzanie ruchem klientów

Warto też zwrócić uwagę na to, że sam proces obsługi w tej sytuacji będzie trwał znacznie krócej i z pewnością będzie bardziej satysfakcjonujący. Możliwość przygotowania się do rozmowy zwiększa też komfort samego personelu. Warto także powiedzieć o bardzo dużych możliwościach efektywnego wykorzystania czasu oczekiwania przez Klienta na obsługę. Jest to świetna okazja do tego, aby zapoznać go z nowymi produktami i usługami firmy. Przygotowane wcześniej materiały multimedialne mogą być prezentowane na monitorach LCD. Wprowadzenie klienta w dobry nastrój zwiększa skuteczność prowadzonych działań.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości