Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sposoby na ciekawa reklame
#11
Dziś reklama niestety musi szokować albo zadziwiać aby była skuteczna. Wszystko to przez jej nadmiar wokół nas.
Odpowiedz
#12
Cały czas ich szukam. Staram się "zaciekawić" moich klientów, ale nie wystraszyć. Moja reklama jest stonowana, ale nie nudna.
Odpowiedz
#13
Trzeba być kreatywnym, moim zdaniem najlepsza reklama to taka, która przyciąga uwagę, a nad tym żeby taka była nasza reklama - trzeba długo pracować.
Fan i miłośnik telefonów komórkowych, na co dzień sprzedaję w http://kanclergsm.pl - Najlepszy skup telefonów we Wrocławiu - najkorzystniejsze ceny!
Odpowiedz
#14
Trudno faktycznie przebić się z fajną promocją firmy. Oryginalny pomysł jest połową sukcesu. Tylko co tu nietuzinkowego wymyślić?
Odpowiedz
#15
(09-18-2014, 22:58)marcin napisał(a): Dziś reklama niestety musi szokować albo zadziwiać aby była skuteczna. Wszystko to przez jej nadmiar wokół nas.




_____________________________________
Moja subiektywna opinia o ING Banku Śląskim jako posiadacza rachunku osobistego, czyli konta z Lwem.

Właśnie nie jestem przekonany co do szokowania klienta reklamą. Dziś jesteśmy z każdej strony "szokowani" i atakowani reklamą, w związku z czym wiele osób po prostu się na to wyłącza, ponieważ zbyt wiele bodźców powoduje wyłącznie rozdrażnienie: kilka wyskakujących okienek z reklamą czy kilkanaście maili z podobnymi ofertami reklamowymi powoduje, że często pierwsze wyłączamy a drugie od razu kasujemy bez czytania. Przystańcie chwilę i zastanówcie się, czy Wy też nie robicie podobnie. 

Trzeba klienta zaciekawić, pokazać mu coś innego we w miarę przyjazny sposób, aby nie poczuł, że jest atakowany i naszym jedynym celem jest wciśnięcie mu naszego towaru czy usługi. W natłoku mało wartościowych informacji musimy pokazać tę naszą wartościową.
Odpowiedz
#16
A ktoś z Was może zainwestował w plik produktowy?Ja tak się właśnie nad tym zastanawiam, bo chciałabym, żeby moje sklepy zaistniały w porównywarkach cenowych, bo słyszałam od wielu znajomych, że można dzięki temu sporo zarobić. Sporo też o tym czytałam, ale mimo tego nie za bardzo orientuje się w tym temacie i dlatego chciałabym Was prosić o radę. Szukałam już firmy, która zajmuje się tworzeniem takich plików produktowych i zainteresowała mnie ta oferta http://feedink.com/ . Ktoś z Was może korzystał z ich usługi tworzenia pliku? Moglibyście mi także napisać, w której porównywarce najlepiej umieścić taki plik?
Odpowiedz
#17
Prawda jest taka, że trudno powiedzieć która z opcji reklamy jest najlepsza. Warto zwrócić się do agencji, która zajmuję się szeroko rozumianym marketingiem. Podpowiedzą jakie są najlepsze rozwiązania i stworzą profesjonalny projekt reklamy dla twojej firmy. Warto pamiętać o stronie internetowej, wszelkich social mediach i pozycjonowaniu.

__________________________________
http://marketing.z-plusem.pl/
http://www.grupataka.pl/
Odpowiedz
#18
Najlepszą wizytówką i reklamą strony lub sklepu internetowego, jest regularne prowadzenie bloga firmowego. Po pewnym czasie można dzięki niemu osiągnąć naprawdę niezłe wyniki - np podnieść liczbę odwiedzin strony i zatrzymać na dłużej internautę.
Odpowiedz
#19
Tak nawiązując co tam kolega pisze - reklama moim zdaniem nie musi wcale szokować. Oprócz tego efektu całkiem skuteczne jest danie klientowi poczucia, że nam na nim zależy, że jest dla nas osobą, a nie pozycją na liście. DLatego np. my staramy się maksymalnie personalizować ofertę. Przykładowo wysyłając newsletter modyfikujemy treści pod określone listy mailingowe, które tworzymy w oparciu o historię transakcji określonych klientów. Niby dużo roboty, ale mamy do tego odpowiednie narzędzia (www.emu-mail.pl apka bardzo to ułatwia) i dzięki temu klienci są zachwyceni. W marketingu jak w życiu najprostsze rozwiązania są najcenniejsze.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości