Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sklep internetowy z dobrą obsługą klientów
#11
To samemu trzeba ocenić korzystając z usług danego sklepu, bo nawet w najlepszym sklepie może się trafić, że będzie problem z zamówieniem. Przy okazji reklamacji wychodzi jaki sklep jest naprawdę. W sieci zawsze warto szukać porównań oraz zestawień cen samych produktów jak: http://techfresh.pl/ranking-odtwarzaczy-...szy-model/ Bo rzadko jest tak, ze jeden sklep ma monopol na dany produkt.
Odpowiedz
#12
Problem z zamówieniem może się zawsze zdarzyć. Ważne jest tylko jak potem będzie wyglądać kontakt ze sklepem.
Odpowiedz
#13
Pomyśl o jakimś dochodowym biznesie. Zajrzyj np. na http://www.skupit.pl - to firma, która zajmuje się skupem używanych, poleasingowych sprzętów IT. Następnie odrestaurowują je i sprzedają dalej. Mi się wydaje to całkiem niezłym pomysłem.
Odpowiedz
#14
Obsługa to podstawa, naprawdę.
Odpowiedz
#15
Obsługa jest bardzo ważna. Coraz więcej sklepów stara się jej jakością zatrzymać klienta. W https://modini.pl/80-fulary-plastrony uruchomił przy sklepie bloga. To sklep z elegancką odzieżą męską bardzo dobrej jakości. Wiele osób miało problem, w jaki sposób dobrać koszulę do garnituru, czy sylwetki. Teraz może się tego nauczyć, dzięki informacjom na blogu. Moim zdaniem, strzał w dziesiątkę.
Odpowiedz
#16
Ja szukając fototapetę z lasem trafiłam do sklepu fototapetka.eu i powiem wam, że tam obsługa jest na świetnym poziomie i warto robić tam zakupy bo się nie zawiedziemy.
Odpowiedz
#17
A ja mam w salonie taką fototapetę z lasem, ale ze sklepu dekoracjenawymiar.pl jednak na temat obsługi trudno coś powiedzieć bo po prostu zamówiłam, a później odebrałam od kuriera paczkę.
Odpowiedz
#18
Większość sklepów działa teraz bez zarzutu
Odpowiedz
#19
Obsługa zależy od ludzi, a nigdy nie wiesz na kogo trafisz
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości