Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklama zakładu fotograficznego
#1
Czy moglibyście pomóc mi wymyślić jakieś formy reklamy ? Otworzyłem mały zakład fotograficzny w moim mieście i chciałbym żeby ludzie sie o nim dowiedzieli. Jak go skutecznie wypromować ?
Odpowiedz

#2
jak to małe miasto to poczta pantoflowa ^^ każdy ma taką sąsiadke która chętnie przekaże dalej że “temu od kowalskich to sie powodzi, zakład fotograficzny otworzyl, słyszała pani?” ^^
Odpowiedz

#3
Poczta pantoflowa, o której wspomina moja przedmówczyni to taki rodzaj marketingu szeptanego. Bywa pomocny, ale na dłuższą metę może nie wystarczyć. Proponuję przede wszystkim zadbać o jakość swojej strony internetowej. Branża fotograficzna daje duże pole do popisu, bo przyciąga walorami wizualnymi. Dobrej jakości grafiki, stanowiące Twoje portfolio to absolutny punkt wyjścia. Stronę internetową trzeba zoptymalizować tak, aby była przyjazna dla użytkowników i pozwalała się znaleźć robotom wyszukiwarek. Tak przygotowaną stronę można poddać pozycjonowaniu, dzięki czemu jeżeli ktoś wpisze w wyszukiwarkę na przykład frazę “fotograf + Twoje miasto”, w wynikach wyszukiwania wyświetli się Twoja witryna.
Odpowiedz

#4
Ciekawe, myślałem że to co w googlu znajduje to jakoś automatycznie sie wyswietla, a to jakaś zorganizowana akcja. Fajnie. Dużo to kosztuje? Bo zakłądam ze sam tego nie zrobie. A sąsiadke która pasuje do opisu już mam na oku ale ona raczej na osiedlu rozpromuje, w całym mieście nie da rady :p
Odpowiedz

#5
Pozycjonowaniem stron internetowych zajmują się profesjonalne agencje, takie jak nasza. Jeżeli będziesz zainteresowany podobnymi usługami, skontaktuj się z nami (info@supremumseo.pl), a przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt strony internetowej i przedstawimy pomysł na kampanię promocyjną. Jeżeli chodzi o koszty, są one bardzo trudne do przewidzenia. Całościowa cena pozycjonowania jest uzależniona od konkurencyjności branży, liczby słów kluczowych, a także czasu, jaki przeznacza się na działania.
Odpowiedz

#6
Ale rozumiem że po tym audycie będzie wiadomo coś więcej?
Odpowiedz

#7
Audyt wykaże, jak dużych zmian wymaga strona i pomoże określić słowa kluczowe, na które warto się pozycjonować. Wówczas będziemy w stanie wskazać, który z oferowanych przez nas miesięcznych pakietów najlepiej zastosować w Twoim przypadku.
Odpowiedz

#8
Pozycjonowanie, to złożony proces i najlepiej powierzyć go wraz z reklamą w ręce profesjonalistów. Ostatnio zaciekawiłą mnie oferta agencji iteraktywnej https://pirmedia.pl/. Oferują między innymi reklamę na urządzenia mobilne. Może to byłby dobry sposób na rekalmę do atwojego zakładu?
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016