Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reklama firmy
#1
Co lepsze reklama w sieci czy postawienie na ciekawą witrynę czy wyposażenie sklepu? Na http://370studio.pl/projektowanie-witryn widziałam bardzo oryginalne projekty i tak się zastanawiam. Czy to przyciąga uwagę klientów?
Odpowiedz
#2
Marketing internetowy to jest bardzo dobra forma reklamy, moim zdaniem większość ludzi w dzisiejszych czasach szuka rozwiązania swoich problemów w internecie. Ja współpracowałam kiedyś z firmą skuteczni.pl w swojej ofercie mają nie tylko pozycjonowanie ale również inne formy reklamy w internecie.
Odpowiedz
#3
Nie można ograniczać się tylko do jednej formy promocji, według mnie warto stawiać zarówno na reklamę w sieci, jak i tradycyjne sposoby reklamy. Warto zapoznać się z możliwościami marketingu mobilnego, w końcu dziś każdy z nas posiada telefon komórkowy. To doskonały sposób na przekazanie oferty, informacji o promocji, statusie zamówienia czy złożenie klientom życzeń świątecznych. Wiadomość tekstowa SMS trafia bezpośrednio do zainteresowanych odbiorców, tak więc ma dużą siłę marketingową. Więcej informacji o takiej formie promocji znajdziecie na stronie http://serwersms.pl.
Odpowiedz
#4
Myślę, że podstawą bycia rozpoznawalnym w sieci i poza nią jest przede wszystkim identyfikacja wizualna w Fooz.pl, czy innej dobrze ogarniającej ten temat firmie. Tym sposobem wyglądamy bardziej profesjonalnie i wyróżniamy się spośród innych, podobnych do naszego przedsiębiorstw.
Odpowiedz
#5
Identyfikacja wizualna to najważniejsze aspekt każdej kampanii internetowej. Też jestem zdania, że powinien zajmować się tym profesjonalista.
Odpowiedz
#6
W przypadku reklamy internetowej nie jest aż tka ważna, bo przede wszystkim wynika z standardowych działań marketingowych, na potrzeby których została przygotowana. Co nie oznacza, że nie musi być spójna i dobrze przygotowana. Akurat w przypadku reklamy w sieci np. social akcenty kładzie się na inne rzeczy niż logo firmy. W przpypadki rklamy w sieci podstawa, to przede wszystkim strona www. Nawet zakłady pogrzebowe takie posiadają http://www.olimp-m.pl/bialoleka.html
Odpowiedz
#7
wazne jest zarówno pozycjoinowanie jak i wizerunek danej osoby w internecie lub danej firmy, bo jesli znajdujesz sie na 1 czy 2 lub 3 miejscu w google to co  ztego, jesli dalej masz złe opinie w internecie na portalach opiniowych albo forach. 
tutaj sprawdzaja sie kompleksowe dzialania czyli (poza pozycjonowaniem) budowanie wizerunku i pozniej ochrona wizerunku plus monitoring mediow, takie combo wpływa na efekty - dobry wizerunek w internecie przeklada sie na zainteresowanie potencjalnuych klientow, ktorzy łatwiej Ci zaufają. w poprzedniej firmie, w ktorej pracowalem mielismy taki audyt wizeurnku, zlecony firme https://iwizerunek.pl ktora wyszukala o nas negatywy, usunela je i zaproponowala konkretną strategie dzialan zeby ten wizerunek polepszyc plus do tego stawiając na pozycjonowanie.
Odpowiedz
#8
To prawda, pozycjonowanie jest ważne, ale tak na dobrą sprawę nie każdą stronkę da się poddać pozycjonowaniu. Jednak jakby nie patrzeć, a wysoką pozycję w wyszukiwarce trzeba zadbać, bo ok 80 procent użytkowników sieci przegląda tylko i wyłącznie wyniki na pierwszą stroną. Świetną opcją jest moim zdaniem przede wszystkim możliwość skorzystania z bezpłatnego audytu witryny. internetowej. Zlecając go PromoPager.com, dowiemy się, czy nasza strona w ogóle nadaje się do pozycjonowania, a jeżeli nie jest odpowiednio zoptymalizowana, można sięgnąć po inną opcję, a konkretnie kampanie Google AdWords. Przynoszą one efekty nawet w 3 dni, a dodatkowo ze wspomnianą przeze mnie firmą mamy możliwość współpracy przez 3 miesiące za darmo, jeżeli nie będziemy zadowolenie z wyników ich działań. Przy tym na bieżąco jesteśmy informowani, jak postępują prace, a płacimy wyłącznie za osiągnięcie TOP 10.
Odpowiedz
#9
Jak widać sposobów na wypromowanie jest naprawdę dużo, ale w tym wszystkim nie zapominajmy o jednym. Nawet najlepiej wypromowana firma nie ma szans na rynku, jeżeli poziom jej usług i oferta nie wyprzedzają konkurencji.
Odpowiedz
#10
W internecie najważniejsze jest pozycjonowanie i marketing w social media, ale skuteczne są też m.in. kampanie w AdWords. Z tradycyjnych reklam warto postawić natomiast na billboardy, reklamy na witrynach sklepowych, czy na samochodach - tutaj http://www.enaklejki.com/pl mają odpowiednie w tym celu naklejki.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości