Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Słabsze i mocniejsze linki
#1
Chodzi mi o linki do pozycjonowania seo. Jak powinien wyglądac taki naj naj idealny? A jakich sie wystrzegac? Jesli to glupie pytanie to sory ale dopiero sie dowiedziałem ze wogóle są jakies słabsze i mocniejsze linki
Odpowiedz
#2
no np nie powinien miec samych dziwnych znaków, np dajmy na to firma/64873y4832hnwhho=lpkokpi - tak nie powinien wyglądac Big Grin nie wiem jak to jest z anchorami, napewno są estetyczne ale jak sie ich moc okresla.. ciekawe w sumie
Odpowiedz
#3
Trudno mówić o idealnym linku, bo nie mamy od Google stuprocentowych wytycznych, a działania pozycjonerów wciąż opierają się o doświadczenie, analizy i te informacje, którymi Wielki Brat postanowi się podzielić Wink. Może być anchorem (nie dłuższym niż 60 znaków ze spacjami), wtedy eliminujemy ryzyko, że będzie wyglądał jak ten w komentarzu mojego przedmówcy. Jeżeli link ma służyć do pozycjonowania, nie może być oznaczony atrybutem “nofollow”.
Odpowiedz
#4
kiedys jeszcze liczył sie page rank ale teraz zdaje sie ze dużo mniej
Odpowiedz
#5
Kilka lat temu Google przestał informować o wartości PageRank, aby zwalczyć nieetyczną praktykę handlu linkami. W ubiegłym roku PageRank ostatecznie zniknął dla użytkowników, więc nie jest już miarodajnym wskaźnikiem niczego.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości