Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Na temat "Darmowa ekalama"
#1
Współpraca reklamowa między firmami to dużo więcej niż taktyka nieodpłatnej reklamy. To cała strategia, system myślenia który znacząco obniży wydatki ponoszone na reklamę.
Idea wygląda następująco:
  • są minimum dwie firmy
  • obydwie, maja tą samą grupę docelową
  • ich obszar działalności jest taki sam
  • nie są dla siebie nawzajem konkurencją ponieważ co innego sprzedają
  • reklamując się wzajemnie, otrzymują nowych kupujących nie gubiąc swoich dotychczasowych klientów
  • zdobywają także sojusznika któremu zależy na rozkwicie ich firmy
A jak to zastosować?

Przykładem techniki bezpłatnej reklamy wspartej na tejże strategii jest dołączenie kolejnej pozycji do menu stron obydwu partnerów które zmierzają do strony firmy partnerskiej.
Powiem na własnym modelu. Posiadam firmę reklamową. Jednym z moich produktów są strony internetowe. Nie mam wszakże w ofercie SEO Moim obszarem działania jest cała Polska, a grupą docelową głównie niedawno otwarte firmy które potrzebują zaistnieć w necie.
Szukam zatem firmy która pozycjonuje ale nie zakłada stron internetowych bo na przykład ustaliła, że im się nie opłaci a do tego nie zajmuje się reklamą.
W takiej sytuacji mamy tą samą grupę docelową, taki sam zasięg działania i nie stanowimy dla siebie konkurencji.
Dodaję więc na swojej stronie pozycję w menu "Pozycjonowanie" i linkuję ją do witryny Sojusznika reklamowego.
On zaś daje pozycję "Zamów stronę" i linkuje ją do mojej podstrony z ofertą na strony www.

Jak pozyskać takiego sprzymierzeńca możesz przeczytać na moim blogu darmowa reklama.
Odkryjesz tam także kolejne, nie standardowe sposoby na darmową reklamę w internecie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości