Mam problem. Jestem właścicielem małej firmy w Wielkopolsce i koszta jakie pochłania księgowość mnie przerażają. Szczególnie biorąc pod uwagę to, że prawo podatkowe często się zmienia i jestem zmuszany organizować szkolenia dla mojej księgowej, zbyt dużo mnie to kosztuje. Czy wiecie w jaki sposób mógłbym ograniczyć pieniądze jakie wydaje na księgowość? Z góry dzięki za pomoc.
Update: Dowiedziałem się, że dobrą opcją może być wynajęcie zewnętrznego biura rachunkowego. Natrafiłem w sieci na stronę magnesuperat.pl/ i patrząc na ich opinie i ofertę myślę, że to może być to. Co wy sądzicie na ten temat?
Update: Dowiedziałem się, że dobrą opcją może być wynajęcie zewnętrznego biura rachunkowego. Natrafiłem w sieci na stronę magnesuperat.pl/ i patrząc na ich opinie i ofertę myślę, że to może być to. Co wy sądzicie na ten temat?