Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Infolinia z przekierowaniami rozmów TideTelco .
#1
Słyszałam, że Infolinia TideTelco.pl to przydatne narzędzie dla przeróżnych punktów serwisowych - klient dzwoniąc podaje numer zlecenia (wybiera tonowo na klawiaturze), a wirtualny lektor podaje stan realizacji. Czy ktoś z was ma coś takiego u siebie w firmach? 
Odpowiedz
#2
Tak, ja tez słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tej infolinii telefonicznej. Zresztą więcej info na temat korzyści z jej posiadania można znaleźć na http://www.tidetelco.pl/produkty/polacze.../infolinia
Warto się zorientować jeśli taką w swojej działalności planujecie.
Odpowiedz
#3
Fajne to. Działa już w jakichś branżach?
Odpowiedz
#4
Raczej sporo firm posiada takie bardziej zautomatyzowane infolinie np. punkty obsługi klienta. Mogą to być również rozwiązania oparte o chmurę obliczeniową http://www.integratedsolutions.pl/pl/ofe...oud/ucaas/ bo takie również są dostępne. Raczej spotyka się je w dużych firmach, gdzie jest wiele stanowisk pracy lub większych działach obsługi klienta.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości