09-29-2013, 11:29
Współpraca reklamowa pomiędzy przedsiębiorcami to coś więcej niż forma darmowej reklamy. To cała strategia, sposób myślenia który znacząco ograniczy wydatki ponoszone na reklamę.
Założenia
- są dwie firmy
- każda firma ma tą samą grupę docelową
- ich zasięg działalności jest porównywalny
- nie są dla siebie konkurencji bo co różnego oferują
- reklamując się nawzajem, pozyskują nowych klientów nie tracąc swoich
- otrzymują też partnera któremu zależy na rozkwicie ich przedsiębiorstwa.
Konkrety
Przykładem techniki darmowej reklamy wspartej na tejże strategii jest dołączenie kolejnej pozycji do menu stron obydwu sprzymierzeńców, które prowadzą do strony firmy partnerskiej.
Napiszę na swoim przykładzie. Posiadam firmę reklamową. Jednym z moich artykułów są strony www Nie posiadam wszakże w ofercie SEO Moim terenem działania jest cała Polska, a grupą docelową głównie ostatnio założone przedsiębiorstwa które chcą zaistnieć w internecie.
Poszukuję więc przedsiębiorstwa która pozycjonuje ale nie zakłada stron internetowych bowiem na przykład określiła, że im się nie opłaci a do tego nie zajmuje się promocją.
W tej okoliczności mamy tą samą grupę docelową, tenże sam zasięg działania i nie stanowimy dla siebie konkurencji.
Daję zatem na własnej stronie pozycję w menu "Pozycjonowanie" oraz linkuję ją do strony Partnera reklamowego.
On zaś daje pozycję "Zamów stronę" i linkuje ją do mojej strony z ofertą na strony www.
Jak pozyskać takiego sprzymierzeńca możesz przeczytać na blogu darmowa reklama.
Znajdziesz tam również różne inne nietypowe sposoby na darmową reklamę.
Założenia
- są dwie firmy
- każda firma ma tą samą grupę docelową
- ich zasięg działalności jest porównywalny
- nie są dla siebie konkurencji bo co różnego oferują
- reklamując się nawzajem, pozyskują nowych klientów nie tracąc swoich
- otrzymują też partnera któremu zależy na rozkwicie ich przedsiębiorstwa.
Konkrety
Przykładem techniki darmowej reklamy wspartej na tejże strategii jest dołączenie kolejnej pozycji do menu stron obydwu sprzymierzeńców, które prowadzą do strony firmy partnerskiej.
Napiszę na swoim przykładzie. Posiadam firmę reklamową. Jednym z moich artykułów są strony www Nie posiadam wszakże w ofercie SEO Moim terenem działania jest cała Polska, a grupą docelową głównie ostatnio założone przedsiębiorstwa które chcą zaistnieć w internecie.
Poszukuję więc przedsiębiorstwa która pozycjonuje ale nie zakłada stron internetowych bowiem na przykład określiła, że im się nie opłaci a do tego nie zajmuje się promocją.
W tej okoliczności mamy tą samą grupę docelową, tenże sam zasięg działania i nie stanowimy dla siebie konkurencji.
Daję zatem na własnej stronie pozycję w menu "Pozycjonowanie" oraz linkuję ją do strony Partnera reklamowego.
On zaś daje pozycję "Zamów stronę" i linkuje ją do mojej strony z ofertą na strony www.
Jak pozyskać takiego sprzymierzeńca możesz przeczytać na blogu darmowa reklama.
Znajdziesz tam również różne inne nietypowe sposoby na darmową reklamę.