Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 filarów promocji firmy w internecie
#1
To nie jest mój pomysł, tylko wnioski po przeczytaniu tematycznego artykułu w jednym z lokalnych portali. Niby o Lubaczowie mało kto słyszał, a okazuje się że regionalne portale publikują takie materiały o prowadzeniu biznesu Wink
Wspomniane w tytule filary to:

  1. SEO
  2. UX
  3. aktywność na forach
  4. własny blog
  5. media społecznościowe
  6. reklamy w wyszukiwarce
Rzecz w tym, że publikacja przybliżająca pozycjonowanie stron ma już swoje lata - ponad 4. I czy w obecnej sytuacji nie należałoby tej listy jakoś zmodyfikować, albo przynajmniej zmienić kolejności?!?

Zapraszam do dyskusji!
Odpowiedz
#2
Nie jestem przekonana czy te wszystkie punkty się sprawdzą. Niektóre, np dotyczące form powoli przestają mieć rację bytu.
Odpowiedz
#3
Jednym z takich filarów jest na pewno zadbanie o widoczność w sieci. Trafiłem właśnie na taki artykuł https://mamstartup.pl/rozpoczynasz-bizne...widocznosc, który porusza kwestię pozycjonowania stron w obecnych realiach. Jeżeli zakładamy sklep internetowy, trzeba zdawać sobie sprawę z konieczności posiadania wysokiego współczynnika konwersji, ponieważ ruch przekłada się na szanse sprzedażowe i ostatecznie na sfinalizowanie transakcji.
Odpowiedz
#4
A nie lepiej byłoby po prostu zamiast zaglądać do starej publikacji, poszukać w sieci nowych?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości