A nie próbowałeś tego robić na własną rekę? Moze jak byś przyjmował i wysyłał pieniadze przez
https://bezpiecznyprzelew.pl/ , to łatwiej by Ci było wszystko ogarnąć. Może pomyśl o tym.
ja robię swoje dokumenty sama i nie widzę w tym nic trudnego. Wystarczy chęć, wiedza, znajomość przepisów i trochę zaparcia i samoorganizacji by dać radę. Dla mnie wiele znaczą wszelkie szkolenia, łączące teorię z praktyką (najczęściej dlatego właśnie wybieram te organizowane przez AVENHANSEN). Ciekawe maja być teraz we wrześniu i październiku w Krakowie
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkol...rakow.html i pewnie na kilku zawitam.
Dla mnie było to niewykonalne. Musiałam wynająć odrębne biuro, które będzie w stanie się tym zająć.
Zanim wybierzesz wirtualne biuro warto wcześniej zapoznać się z opiniami na jego temat, zerknąć na stronę internetową oraz na portfolio i referencje. To daje jakiś obraz jak działa, z kim współpracuje i jakie osiąga
wyniki.
Na pewno warto sprawdzić wcześniej dane biuro. To podstawa.
Przede wszystkim. Najlepiej mieć biuro z polecenia.
To prawda. Ja właśnie takie miałam.
Prowadzenie samodzielnej księgowości ułatwi program Faktura Small Business.
Jest to bardzo czytelny i prosty w obsłudze program do wystawiania faktur. A też jest możliwość
utworzenia kartoteki klientów i materiałów. Myślę, że nie trzeba dużego wysiłku by się go nauczyć obsługiwać.
Nawet jeśli mamy bardzo dobry program do samodzielnej księgowości to istnieje duże ryzyko popełnienia błędu, ponieważ program nie jest w stanie zweryfikować tego co do niego wpisujemy. Dlatego lepiej skorzystać z usług
biura rachunkowego Jaworzno, które w sposób kompleksowy zajmie się rachunkami w firmie.
Jeżeli ktoś nie zna się na rzeczy, nawet dobry problem nie zrobi za niego całego zadania. Ja też bałabym się ewentualnych błędów.