FORUM reklamowe - FORUM z linkami

Pełna wersja: Pozycjonowanie reklamy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
hej hej! wiem ze reklamy adwords mają przewage nad wynikami organicznymi bo wyświetlają sie wyżej ale ich też jest przeciez kilka. Jak wypozycjonowac swoją reklame ponad inne żeby wyświetlała sie na 1. max na 2. miejscu?
nie przesadzasz troche? ;p po co ci to? w sumie reklam masz 4-5 to przecież bez scrolowania w dół wyświetlasz sie ludziom w googlu
Kiedys myslalem ze na to juz sie nie wpływa, poprostu sie nie da ale teraz juz wiem ze po prostu kto zapłaci więcej to jest wyżej, ot cała filozofia
Pozycja reklamy w wynikach sponsorowanych nie jest przypadkowa i zależy od kilku czynników, m.in. od określonej stawki za kliknięcie oraz wyniku jakości. Może wyświetlać się nad wynikami organicznymi albo pod nimi - w tym drugim przypadku konieczne jest przewinięcie strony w dół, aby określoną reklamę w ogóle zobaczyć. Aby wpłynąć na jej pozycję, należy poprawić jakość reklamy. Za każdym razem w momencie wpisania przez użytkownika określonej frazy odbywa się aukcja, która reklamy odpowiadające na jego zapytanie układa w najbardziej trafnej kolejności. Przede wszystkim należy więc zadbać o użyteczność i atrakcyjność reklamy - przydadzą się celne słowa kluczowe, przekonujący język i wskazanie realnych wyróżników oferowanego produktu czy usługi. Kilka wskazówek w tym zakresie prezentuje sam Google: https://support.google.com/adwords/answer/2404196?hl=pl.
Czyli tak naprawde dla każdego użytkownika mozna sie wyświetlać inaczej, ja nie moge jakie to skomplikowane. Ale troche słabo ze sie płaci a i tak wyświetla czasem niżej niz wyniki organiczne
Czasem te dolne sie nawet lepiej klikają bo są ludzie którzy z zasady nie klikają w typowe reklamy u góry a te na dole już tak im sie z reklamą nie kojarzą ale słyszałem tez że stawki licza sie w drugiej kolejności więc przy odrobinie sprytu można wspiąc sie wyżej przy niższym budżecie
To prawda, kluczowa jest trafność słów kluczowych, a co za tym idzie całych reklam, których zadaniem jest jak najlepiej dostosowana odpowiedź na zapytanie użytkownika. To decydujący czynnik w tworzeniu rankingu reklamy. Google wyraźnie informuje o tym, że stawka za kliknięcie ma znaczenie drugorzędne i nawet przy budżecie niższym niż ten, którym dysponuje konkurencja, można osiągnąć wyższe pozycje.